Dalton: Hoppas bara att det vita inte blir rosa, skulle vara synd på så fina tröjor.
Inlägg: 1513887
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
zita: Ja egentligen är det fascinerande att de inte färgar av sig.
Eller att de inte krymper i tvätten och blir som tajta 70-tals tröjor hehe
Eller att de inte krymper i tvätten och blir som tajta 70-tals tröjor hehe
Sv: Apropå nånting...
zita: Trodde att fjollor och tjejer gillade rosa. Men vi män kräver nåt mer manligt så jag håller med.