Inlägg: 1514673
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Dalton: Själv tycker jag att man kan skicka upp en OLW påse i taket....för att tala om vem som var sämst genom tiderna i Timrå.
+ 10
Huvudsaken att han har lämnat ett djupare avtryck i klubben.
Som Kapanen exempelvis.
Fixar vi en angenäm framtid är det nästan så att Nubbens också ska upp