1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614896 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1514709

Sv: Apropå nånting...
El Maco: Hur många spelares tröjor skulle hänga i taken i svenska ishallar då dom flesta gör hela sin karriär i Nordamerika i så fall? Borträknat alla gamla stofiler som kunde göra "karriär" med torspo-klubba och ett deltidsjobb som gruvarbetare.

Jag tycker att det är upp till varje klubb att bestämma vilka tröjor som ska hänga där. Om LHC hänger "snabba" tröjor i deras hall så tycker jag det säger mer om LHC än spelarna vars tröjor de hänger. Har vi inte alltid varit överens om att de är en jävla pajasförening?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

Olle: Håller helt med om pajasklöbben.

Sen ska det inte hänga en jävla massa tröjor i taken. Strimma har hängt i vadå, tio år? Eje i år känns inte förhastat. Låt oss ses här igen 2022 för att ta ut spelare nummer tre.

Jag tycker att FBK gör rätt som hedrar Jönsson. HV ska hänga upp Davidsson. Pajaserna ska skicka upp Magnus Johansson. Finns annars inte jättemånga bra namn i den nuvarande generationen.


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer