1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614974 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1515230

Sv: Apropå nånting...
kattan: Har du sett själv hur det ser ut? Det är inget gnäll! Jag som går på varje match och stöttar Timrå IK både på läktarplats och i form av försöka bidra på olika sätt ekonomiskt tycker faktiskt att jag har rätt att komma med kritik när det handlar om en sån simpel sak som att maskera ordentligt innan man stryker på färg!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Dream Team: Det är hedervärt...visst. Men om man inte kan maskera ordentligt så är man amatörer. Amatörer ska inte kladda med färg...det drar ner det seriösa intrycket. Som om lekskolan leker med färg...alla gullar men särskilt snyggt är det inte. Nu är det vuxna dom borde veta, tycker man.

Nu blir det ett helsicke av det här inlägget. Man är ju klassad, som alla andra härinne som "tangentbordssupporter" men när det gäller åtaganden så borde man dessutom veta sina begränsningar som tex målning. Det är min åsikt.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer