Jag vet inte om jag tyckte att det var särskilt många av de som pratade om slutspel som såg ut som om de faktiskt trodde på vad de sa, men några var det i alla fall. Det verkar vara många i laget som är duktiga på att laga mat, bra det, till skillnad från för något år sedan då fokus låg på att äta (skräp)mat. Ge Hagos ett eget tv-program NU!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ge Hagos ett eget tv-program NU!