1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1515396

Sv: Apropå nånting...
Jack Daniels: Förr om åren bävade motståndarna inför Timrå borta eftersom det var en svår match. Nu vill dom inte dit för att det är den tråkigaste matchen att spela.


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
hubbenorlen: Inte så konstigt, vi har en gammal o liten arena, lite folk o dålig stämning på matcherna, arenan ligger inte i en stad utan i en byhåla. Vi har nästan inga spelare som representerat oss en längre oavbruten tid att förknippas med, vi har inga egentliga stjärnor och de flesta spelare håller allsvensk nivå som bäst. Vi har inga riktiga "profiler"från utlandet. Vi har förvisso uppdaterat tröjorna men själva klubbmärket är det oklart om vi fortfarande bär "Usa örnen" eller oldtime-tallarna. Spelare som vi trott på hade ett hjärta till Timrå har visat att det aldrig funnits.


Jag kände bara för att vräka ut mig de där. Jag älskar Timrå lika mycket för det!

Redigerad kommentar



Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer