KORITFW: Äh det gör mig ingenting att vi är hatade av alla. Huvudsaken att när man går på match i Eon Arena så vet man att i princip alla där älskar laget lika mycket som jag.
Det är alltid skönast att ta revansch på de som hatar en
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
KORITFW: Äh det gör mig ingenting att vi är hatade av alla. Huvudsaken att när man går på match i Eon Arena så vet man att i princip alla där älskar laget lika mycket som jag.
Det är alltid skönast att ta revansch på de som hatar en