Dalton: får väl ställa mig upp och sjunga själv innan nedsläpp då..
Inlägg: 1515644
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
KORITFW: Kanske Eilert vill sjunga "Nu är det mål igen" innan nästa derby....?
+ 1