1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1515851

Sv: Timrå IK - AIK 2012-09-13
pefr: men sällan, less man blir! Nu är det igång -.-

Säkert Linqvist som smittat honom han vart ju sjuk igår,jävla skit helvete!

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - AIK 2012-09-13
Blizzard: Inte fasen har de drällt färg på stå. Ser bra ut. Kanske Dream Team varit och skrapat? hihi

Sv: Timrå IK - AIK 2012-09-13

Blizzard: tycker det nästan känns härligt att det är igång igen, som det brukar vara :)

Färdigneggat nu från min sida (på detta ämne iaf), ska bli riktigt kul att se de nya backarna, har dessutom missat alla försäsongsmatcher.

Snart dags!


Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer