The great one: Absolut! Förlorar "gärna" om det sker med någon sorts heder i behåll. Hamnar man sist i serien men jobbar som i den här matchen hela säsongen, ja, då kan jag inte vara kritisk. Tror dock inte det ska behöva handla om en sistaplats i år.
Kom igen nu, stänk in en till tidigt i tredje, blir nervös av ettmålsledningar
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
The great one: Absolut! Förlorar "gärna" om det sker med någon sorts heder i behåll. Hamnar man sist i serien men jobbar som i den här matchen hela säsongen, ja, då kan jag inte vara kritisk. Tror dock inte det ska behöva handla om en sistaplats i år.
Kom igen nu, stänk in en till tidigt i tredje, blir nervös av ettmålsledningar