hubbenorlen:haha nää va menarunu? hehe hockey koma!
jag är helnöjd än så länge. alla jobbar hårt! Hallin är jobbig att möta, crippe vinner puck i typ 90% av sina sargdueller, Hagos ... är en tvåvägs center! gunno blixtrar till...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
hubbenorlen:haha nää va menarunu? hehe hockey koma!
jag är helnöjd än så länge. alla jobbar hårt! Hallin är jobbig att möta, crippe vinner puck i typ 90% av sina sargdueller, Hagos ... är en tvåvägs center! gunno blixtrar till...
MEN BÄCKSTRÖM ÖVERASKAR MIG! härlig kille!!!