Kerstin_k: Inte en chans att bi blir ett bottenlag om vi fortsätter att gnugga så här :-). Exempelvis Hagos, Bäckström, Rhodin, Max och Gunno imponerade! Hade inte Solna haft Daniel Larsson hade vi haft 5-0 i första perioden :-). Surrade lite med perHapps och lill-Strimmas pojk. Två sköna snubbar! Härligt med hockey igen!! Man vill aldrig lämna arenan!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Exempelvis Hagos, Bäckström, Rhodin, Max och Gunno imponerade!
Hade inte Solna haft Daniel Larsson hade vi haft 5-0 i första perioden :-).
Surrade lite med perHapps och lill-Strimmas pojk. Två sköna snubbar! Härligt med hockey igen!!
Man vill aldrig lämna arenan!