Det finns fan ingen som har värre hängskalle än Perra efter en förlust. Undrar vilka signaler han sänder till sina spelare? KÅT:s sågning när Perra säger att han ville ha med sig tre poäng "Vi är ju inte så gästvänliga numera" är klockren och lämnar Perra svarslös. Blev förvånad över Montys norrländska, hade inte en aning om att han är född i Borlänge, hade förväntat mig Challetugg. Å andra sidan så får jag klåda av att höra Perras lobotomerade "mysdialekt" igen.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det finns fan ingen som har värre hängskalle än Perra efter en förlust. Undrar vilka signaler han sänder till sina spelare?
KÅT:s sågning när Perra säger att han ville ha med sig tre poäng "Vi är ju inte så gästvänliga numera" är klockren och lämnar Perra svarslös. Blev förvånad över Montys norrländska, hade inte en aning om att han är född i Borlänge, hade förväntat mig Challetugg. Å andra sidan så får jag klåda av att höra Perras lobotomerade "mysdialekt" igen.