Simmalugnt: Egentligen rent tekniskt är ju inte ks Elitserien och då borde avtalet upphöra och de lag som hamnar i ks kan ta ta in NHL-spelare då. Problemet är väl att att de andra som haft dem tillgängliga längre fått spela ihop sig och tagit de bästa (och kanske enda). Det lär inte finnas någon kvar att stoppa in i ks. Nä vi måste följa as och ta in dem även vi. Tyvärr
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Problemet är väl att att de andra som haft dem tillgängliga längre fått spela ihop sig och tagit de bästa (och kanske enda).
Det lär inte finnas någon kvar att stoppa in i ks.
Nä vi måste följa as och ta in dem även vi. Tyvärr