Inlägg: 1516301
Svarskommentarer
Sv: NHL lockout 2012
söder över: Ja tror inte Edmonton är så sugen på att Mps ska lira i allsvenskan. Kanske elitserien men förmodligen lär det väl bli Ahl. Det lär väl gälla Lander också
Sv: NHL lockout 2012
Här var det mastodont inlägg på hög. Jag nöjer mig med att säga att jag håller med Olle, Skarin o Wayne.
Wandell - ssk?
Mps - malmö?