+ 9
Inlägg: 1516338
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2012-09-15
Bragd-Birger: Är det någon här som såg hur MoDo spelade i torsdags?
Hade de bara lite otur eller sög de så mycket kärringtuttar som resultatet antyder....?
Hade de bara lite otur eller sög de så mycket kärringtuttar som resultatet antyder....?
Sv: Modo - Timrå IK 2012-09-15
Bragd-Birger: Hehe! Ja precis. Jag sa något liknande i torsdags till kompisen;
Det blir mer folk och tryck i arenan då vi inte möter bottenlagen
Det blir mer folk och tryck i arenan då vi inte möter bottenlagen
+ 1
Jag hoppas den obrutna segersviten inte fått grabbarna att slappna av. Modo må vara helt värdelösa och en skam för Elitserien, men...ställer timråspelarna bara ut grillorna och slöåker i 60 minuter kan vi torska såväl en som två onödiga poäng.