Inlägg: 1516350
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2012-09-15
Timrå Icon:Det går inte att skylla ifrån sig, men man tror inte man ska ligga under med 5-0 när man leder skotten med 18-10. En 50% utdelning från SAIK så långt...
+ 1
Vi lär möta ett revanschsuget MoDo med andra ord.
Men jag kan höja ett litet varnande finger ändå till dig;
Vi är jädrigt sugna på en skalp vi med :-)