Timrå Icon: Vet aldrig vad du får för fixideer ;) bra match faktiskt nu blir man väll tokig när man ser på timrå för där är det enda man kan kräva att dom ska åka skridskor.
Inlägg: 1516463
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2012-09-15
Blizzard: På tal om att åka mycket skridskor. Läste du om hockeyklyshorna i AB idag...?