Timrå Icon: Bra match så här långt. Som natt och dag mot förra säsongen. Bra spel i mittzon och mer kreativa anfall.
Inlägg: 1516536
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2012-09-15
hubbenorlen: Jag har grillat hela första perren men Bellissimo verkar lite osäker....?