Allt går emot. Först ville sidan med inloggningsuppgifter inte ladda och när den sedan väl laddar kan jag inte skriva i uppgifterna. ALLT annat kan skrivas, men inte just den. Ska jag tolka det som ett omen? Fanfanfan!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
pefr:
Allt går emot. Först ville sidan med inloggningsuppgifter inte ladda och när den sedan väl laddar kan jag inte skriva i uppgifterna. ALLT annat kan skrivas, men inte just den. Ska jag tolka det som ett omen? Fanfanfan!