1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614896 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1517629

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-09-20
Kongo:  jag är väl antagligen för ung men det där "hockeydynamit" får mig att vilja gå under jorden. Blir alldeles rödi ansiktet finns det nå töntigare ord än "hockeydynamit" alltså helt ärligt snacka om skogsmulle möter agda 95år...

Skäms som fan!

Det är på gränsen att det funkar i "ifrån medelpad" men den funkar för ramsan är överlag bra.

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-09-20
Blizzard: Att du tycker så handlar nog inte om ålder. Jag tycker "Röd och vit - hockeydynamit" är klockrent och skulle lyftas fram som en del av föreningens varumärke. Något eget i stil med "You'll never walk alone". TIK är inte "Mesta mästarna" eller "Lirarnas lag". Men TIK har en fascinerande historia, de vackraste färgerna som kan tänkas i kombination och TIK är explosiva och snabba (Timråhockey!). Hockeydynamit är en väl avvägd kaxighet utifrån föreningens historia.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer