Inlägg: 1517662
Svarskommentarer
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-09-20
mikenomad: 7-0...det blir mycket HEY! HEY! HEY! det...
Länkar:
Elitserien Play
Elitserien Play
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-09-20
mikenomad: 3-1 tyvärr. Sedan tar vi HV på lördag. Men hoppas jag har fel. Forza timrå, i med och motgång.
Redigerad kommentar