1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614896 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1518288

Sv: NHL lockout 2012
Jack Daniels: Övriga har för det första enormt mycket bättre ekonomiska förutsättningar. Och det jag efterlyser är vilka du syftar på med "mest folk" för vår del?

Svarskommentarer

Sv: NHL lockout 2012
mikenomad: Spelare som exempelvis har spelat i Timrå o som slog igenom här.
Nielsen är väldigt underskattad spelare i Islanders som flera experter därborta uttryckt.

LHC har ju inte många att ta hem utan måste värva o dom har inte mycket pengar..det behöver inte vi. Strålman har inte nån dyr försäkring o inte de övriga heller... bara Zäta. Det löses.
De övriga måste ta svenskar...där ligger vi i framkant med Nubben vid rodret o med de spelare som spelat här....vem vet han kanske lyckas med Anton o Magnus ..att dom ska spela här. Vi vet ingenting. Det kanske inte ens kommer nån.

Du är för negativ....ska prata med dig ordentligt när vi träffas. :)

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer