Inlägg: 1518382
Svarskommentarer
Sv: NHL lockout 2012
Per HApps: nu är jag inte med. Är C.E vår representant i Hockeyligan? Låter jättemärkligt. I min värld är det antingen Nollan eller Andersson. Har jag missat något?
Du vann :)