1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1518388

Sv: NHL lockout 2012
Timrå Icon: Du är lockoutad från tävlingen:D

Svarskommentarer

Sv: NHL lockout 2012
Själv hoppas jag att denna lockout blir kortvarig, så in i helvete. Vi har något på gång med dagens trupp. Det finns en vilja och inställning som inte funnits på flera år. Det finns inga divor som kostar massor som inte får vara diva för att en tränare sätter käppar i hjulet. Det finns en organisation som byggt detta med enkla medel och det finns en sportchef med de rätta kontakterna.

Nej, låt denna lockout ta slut lika fort som den började. Jag gillar det här laget. Jag behöver ingen Zäta efter jul. Jag behöver ett lag som tror på sig själv, individer som är beredda att ta skitjobbet och en tränare som vet hur man gör.

Sv: NHL lockout 2012
jå1: Ja jag har alltid blandat ihop de där lökhandlarna

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.