1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614897 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1519077

Sv: Timrå IK - HV 71 2012-09-22
Blizzard: Har inte sett matchen, har inte hört nåt från matchen, har inte läst ikapp ett skit. Det enda jag vet är att vi förlorade med 4-2.
Har läst Knylans, haggen.o ditt inlägg.

Så det var Bellans fel att vi torskade? Kastade han in puckarna eller?

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - HV 71 2012-09-22
Jack Daniels: vi har en mer komplett målvakt på bänken just nu. Båda två är andramålvakter men den ene är betydligt närmare en förstaspade än vad den andre är.

Sv: Timrå IK - HV 71 2012-09-22
Jack Daniels: Enligt mig endast 2-1 målet han skulle kunna göra bättre för där slänger han sig framåt istället för att försöka täcka så mycket som möjligt av målet. Däremot så är 1-0 en riktig jävla kanon från backplats. 3-1 är en miss av Larsson, Rhodin och Bäckström i powerplay där de två förstnämnda fipplar med pucken och Bäckström får försöka reparera det men misslyckas vilket leder till att HV kan komma fri och skjuta slagskott på 1 meters avstånd upp i nättaket vilket inte är lätt att reagera på. Lika så 4-1 är ett bra slagskott från högra tekningscirkeln.

Sv: Timrå IK - HV 71 2012-09-22
Bellans fel eller inte, men ska vi vinna sådana här matcher måste han ta  1-3 och 1-4, speciellt det sista oavsett vad skytten heter ska han ta ett slagskott därifrån.. 

Sv: Timrå IK - HV 71 2012-09-22
Jack Daniels: Nä, det gjorde han inte. Men det är skönt med oliktänkande. =)

Sv: Timrå IK - HV 71 2012-09-22
Jack Daniels: Jag vet inte om du försöker vara rolig eller dryg. Men ja Bellan vr bra i 1;a och 2;a i 3;e blev han totalt värdelös. Han börja med att kasta sig raklång på 1-3 och släppte en plockchans på 1-4. 

F-ö hatar jag folk som inte ser ALLA matcher en hel säsong, av alla år här har jag börjat lära mig att de flesta bor i närheten av eon och åker på hemmamatcher men inte ser bortamatcher, MEN endå ska ge betyg och reflektera matchen så jävla fucked up!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer