JimmyH: " Egentligen borde han däremot inte ha så hög status utifrån att han bara spelade 14 matcher förra säsongen p g a skada och börjar komma till åren. Han har fortfarande inte tagit plats i en VM-trupp trots nio säsonger med spel i Tre Kronor."
"kanske Timrå skulle tjäna mer på att värva Niklas Nordgren nästa säsong istället med ett misslyckat i MoDo (vilket det nödvändigtvis inte behöver bli) i bagaget istället "
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer