1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614896 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1519579

Sv: NHL lockout 2012
Skarin: Såklart det ska vara samma regelverk, allt annat är barockt. Att älta LO eller inte, värva eller inte, är som BB skrev hyfsat värdelöst. LO är ett faktum och vi måste naturligtvis värva allt som rör sig. Det enda jag framhärdar är att hela den här cirkusen knappast lär gynna oss. Definitivt inte sportsligt och iom det föga troligt publikt heller. Det är vad jag tror.

Svarskommentarer

Sv: NHL lockout 2012
mikenomad: Jag skulle nog ändå säga att den kanske gör det (gynnar oss), sportsligt sett!

I relativa termer!

Jag menar, eftersom vi förutsätts ha det sämsta laget på pappret, blir ju förstärkningen störst hos oss - Relativt sett!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer