1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1520322

Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Skönt att en klubb iaf vågar göra det som som är rätt och följa lagen istället för att gå som en hund i koppel efter Färjestad och HV.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

Wayne Gresky: Jag vet inte om uttrycket 'skönt' bäst beskriver Modos beteende. Vara med och rösta, ogilla majoritetsutfallet, och sedan krypa som en annan Gollum och ba 'lugn, lugn...vi har inte gjort något, bara tagit in en liten liten ersättare för en skadad spelare...ingen panik nu, låtsas som ingenting...'.

Modo är och förblir klart eljest.


Sv: Apropå nånting...

Wayne Gresky: det var då värst vad alla modoiter har blivit rättspositivister på senare dagar ;)

(i övrigt hoppas jag att det smäller till i helgen och alla lag följer modos exempel)


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer