Captain Crash: Det ska vara roligt att gå på matcherna. Det har vi inte varit bortskämda med dom senaste åren. Det finns ca 4200st som tycker om att plåga sig själva. Masochister kan man kalla dom. =)
Nu verkar vi ha en förändring av underhållningen till det bättre, så det bör rimligtvis komma lite fler.
Sedan så tycker jag att jag ser samma trend hos dom övriga lagen. Det beror förmodligen på programutbudet.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Captain Crash: Det ska vara roligt att gå på matcherna. Det har vi inte varit bortskämda med dom senaste åren. Det finns ca 4200st som tycker om att plåga sig själva. Masochister kan man kalla dom. =)
Nu verkar vi ha en förändring av underhållningen till det bättre, så det bör rimligtvis komma lite fler.
Sedan så tycker jag att jag ser samma trend hos dom övriga lagen. Det beror förmodligen på programutbudet.