spud: Så går man då in på denna tråd för att läsa kommentarer inför matchen. Vad finner man då? Jo, en väldigt massa inlägg som definitivt är i fel tråd. Skärpning tack!
Hur som helst, nu far jag ut till E-on och stöttar laget i mitt hjärta.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
spud: Så går man då in på denna tråd för att läsa kommentarer inför matchen. Vad finner man då? Jo, en väldigt massa inlägg som definitivt är i fel tråd. Skärpning tack!
Hur som helst, nu far jag ut till E-on och stöttar laget i mitt hjärta.
Redigerad kommentar