pefr: 0-2 i baken är tungt i alla lägen. Men med tanke på vår målproduktion är det i det närmaste K2 lutning...
Inlägg: 1520550
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2012-09-27
mikenomad: Mål innan perioden är slut annars är det ju ridå. Jag har aldrig hört en tråkigare match via webradio.