Kan någon på plats förklara varför sebastian erixon får speltid öht?
Inlägg: 1520622
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2012-09-27
Olle: För att han inte är så dålig som i din svartvita webradiovärld?
+ 5