superfalle: Vi behöver en målskytt. Timrå har gjort minst mål av alla. Jag sparkar visseligen in en öppen dörr, men det finns dom som tjatar om Strålman. Nä, sikta på en spelskicklig center isf.
Inlägg: 1520813
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2012-09-27
73Sjöbba: jo en målskytt var det ja.....det har väl sagts sen midsommar ungefär....