söder över: Precis min tanke gällande Sebbe. Han var ganska kladdig med pucken redan innan han åkte över.
Inlägg: 1520875
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2012-09-27
hubbenorlen: lite synd om sebbe . Han har blivit extremt hypad och har mycket att leva upp till