mikenomad:Bara man vinner mot rätt lag så slipper vi kvalserien iallafall.
Spets framåt tror jag nubben fixar med tiden, men det blir en jobbig säsong för alla som håller på Tik. Man vill ju bara att det ska lossna nu när det har varit skit i flera år.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
mikenomad:Bara man vinner mot rätt lag så slipper vi kvalserien iallafall.
Spets framåt tror jag nubben fixar med tiden, men det blir en jobbig säsong för alla som håller på Tik. Man vill ju bara att det ska lossna nu när det har varit skit i flera år.