1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614900 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1521723

Sv: Timrå IK:s ekonomi
Laken: Jag tror att det finns ett enkelt svar på frågan. Hockeyn är inte tillräckligt het för stunden i regionen. För lite underhållande. Personligen så tycker jag att den är mer underhållande den här säsongen än don 2-3 tidigare sässarna. Fortsätter laget på den inslagna vägen så kommer publiken att öka, iaf litegrann. Tyvärr så har vi inga stjärnor i laget utan bara hårt arbetande krigare. Jag tror nog att det krävs bl.a lite 'sevärdigheter' i laget för att det ska dra publik. Men framförallt segrar.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK:s ekonomi
73Sjöbba: själv så tycker jag de är djävligt mycket roligare att titta på ett väl fungerande lag utan stjärnor där alla jobbar stenhårt än att kolla på hirsovits tandskydd

Sv: Timrå IK:s ekonomi

73Sjöbba: "Jag tror att det finns ett enkelt svar på frågan. Hockeyn är inte tillräckligt het för stunden i regionen."

Jag tror du har helt fel eftersom alla lag i serien tappat publik!


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer