ÖstrandsNisse: Var fattas det folk jo på långsidora vad kostar det bara att se 2 matcher 520- far man ensam nja vi säger 2st =1040 sen tillkommer kaffe och dyl..ca100- summa 1140- men det är 4st = 4560- vem har råd????
ståplats samma ....240-...480-+100 = 580- ggr 4=2320-
En viss skillnad.
Detta är det dyraste /billigast.. för mig kostar det 680-+ resor ifrån H-sand att se 4 matcher ..man har inte råd att fara på alla matcher så är det och sedan dessa lördags matcher man har ju en familj att tänka på också. Tur att inte frun är lika frälst som mig.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
ÖstrandsNisse: Var fattas det folk jo på långsidora vad kostar det bara att se 2 matcher 520- far man ensam nja vi säger 2st =1040 sen tillkommer kaffe och dyl..ca100- summa 1140- men det är 4st = 4560- vem har råd????
ståplats samma ....240-...480-+100 = 580- ggr 4=2320-
En viss skillnad.
Detta är det dyraste /billigast.. för mig kostar det 680-+ resor ifrån H-sand att se 4 matcher ..man har inte råd att fara på alla matcher så är det och sedan dessa lördags matcher man har ju en familj att tänka på också. Tur att inte frun är lika frälst som mig.
Det kostar skall man veta