arnio: I just den matchen ja, men om det kan värva åskådare till framtida matcher då ökar intäkterna. Jag garanterar dig att det var tanken med inlägget.
Inlägg: 1521973
Svarskommentarer
Sv: Hur locka tillbaks gästerna ?
Jag bor i Ånge kanske 10-11 mil från arenan men åker på nästan alla hemmamatcher. 64:- för buss tur och retur, 120:- för biljett är inte så farligt. Jag passade på att fråga några på jobbet som jag vet alltid haft årskort tidigare om de fortfarande hade det. Det vanligaste svaret löd att det inte är lika roligt längre, att dom har blivit mätta. Det gäller nog många som börja följa Timrå när vi gick upp i Elitserien. Dom åker på några strömatcher om året men inte mer.
Folk har blivit för bekväma helt enkelt.
Folk har blivit för bekväma helt enkelt.