1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614929 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1522764

Sv: Apropå nånting...
hubbenorlen: Han är Amerikan, kanske därför folk trodde han skulle va grym, alla trodde han va kanadick. ;)

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Berglund: ja! Ännu bättre. Han var amerikan. Precis som min flickvän.