1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1522766

Sv: Apropå nånting...
Rooster23: Varför skulle vi värva någon för att ersätta en bra spelare? Tanken är väl att man värvar för att ersätta en mindre lyckad spelare eller en skadad spelare?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Olle: Om vi värvar en lockoutad spelare så är den bättre än alla som finns i laget, det innebär ju att spelare som lirar i 1:a flyttas ner, den i 2;a flyttas ner osv. Och eftersom Bagarn är i 3:e/4:e så kan han mycket väl få vila nån match då och då. eller nöta bänk tills det är BP.

Sv: Apropå nånting...
Olle: ja precis . Hagos och bagarn sitter nog säkert . Perfekta 3-4 kedjecentrar och boxplay spelare . Pulsen går dock inte upp så där jätte mycket då dom glider in i anfallszon

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer