1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1522771

Sv: Apropå nånting...
Blizzard: jasså är de så de funkar . Jag trodde att man hade två defensivt inriktade kedjor som har uppgift att checka och tacklas och spela 0-0 i bytena och två med uppgift att producera . En halvskaplig offensiv center som spelar i andrakedjan skulle alltså ta en defensivspecialist roll i en defensiv kedja om de kom in en bättre offensiv kille och tog hans plats fast han kanske är helt värdelös i egen zon . Fan va coolt . Jaja nu vet jag hur de funkar .

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
superfalle: jag pratar om Timrå nu gubben. Vi har ingen offensiv. Så ja här går det att göra så, det som händer är att vi får enlika bra defensiv 3:e men som kan med lite tur iaf göra nått bra i anfallszon.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer