Nybbe: Vad jag förstår så har inte hockeyligan ett dyft med det sportsliga att göra egentligen. Det är vad jag kan förstå svenska hockeyförbundet som har det ansvaret för elitserien. Därför har jag svårt att se några bestraffningar på den punkten. Däremot kan man ju kanske göra någon pengamässig bestraffning, men då är man ute på KKVs domäner med kartellbildning osv...
Nej, jag kan inte tänka mig att det blir någon bestraffning, men än att man får onda ögat från Helber och Loob, samt lite fjantiga krönikor på FBKs hemsida.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nybbe: Vad jag förstår så har inte hockeyligan ett dyft med det sportsliga att göra egentligen. Det är vad jag kan förstå svenska hockeyförbundet som har det ansvaret för elitserien. Därför har jag svårt att se några bestraffningar på den punkten. Däremot kan man ju kanske göra någon pengamässig bestraffning, men då är man ute på KKVs domäner med kartellbildning osv...
Nej, jag kan inte tänka mig att det blir någon bestraffning, men än att man får onda ögat från Helber och Loob, samt lite fjantiga krönikor på FBKs hemsida.