Bragd-Birger: Kunde inte ha sagt det bättre själv. Tror jag. Om 10 dar träffas HL o ska diskutera LO frågan igen. 3 lag behöver ju inte. Tror att det blir lite ändringar i resonemanget då.
Timrå kanske skulle börja brösta upp sig? Men så var det ju det här med pengarna....
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Bragd-Birger: Kunde inte ha sagt det bättre själv. Tror jag.
Om 10 dar träffas HL o ska diskutera LO frågan igen. 3 lag behöver ju inte. Tror att det blir lite ändringar i resonemanget då.
Timrå kanske skulle börja brösta upp sig? Men så var det ju det här med pengarna....