Ett stort grattis till Sundsvall Hockey som hade fyrtio fler besökare än Köping Hockey i går! Och skön tribut av Sundsvalls kommun att även idag flasha gårdagens match på de elektroniska infotavlor man har vid E-14...
Vad skulle man annars pryda skyltar med som står vid uppfarten till Blåbergstippen?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vad skulle man annars pryda skyltar med som står vid uppfarten till Blåbergstippen?