+ 3
Inlägg: 1523040
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Så du menar att man ska avgöra om det är hyckleri eller inte att värva en kontraktslös spelare, genom att gissa vilka ev klausuler som finns i spelarens kontrakt?
Låter som ett jättebra sätt att avgöra vilka värvningar som är hyckleri eller inte.
Om Cody nu inte hade varit så intressant för Toronto utan varit osäker på vad han skulle göra när LO upphör, hade det även då varit hyckleri av Sundlöv att värva honom för hela säsongen?
Låter som ett jättebra sätt att avgöra vilka värvningar som är hyckleri eller inte.
Om Cody nu inte hade varit så intressant för Toronto utan varit osäker på vad han skulle göra när LO upphör, hade det även då varit hyckleri av Sundlöv att värva honom för hela säsongen?
Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: appropå steen så gjorde han nu 2-1 för modo och har 9P på 5matcher.
Fan vilket jävla skit! Så sitter vi där och kan inte göra ett skit!
Fan vilket jävla skit! Så sitter vi där och kan inte göra ett skit!
Sv: Apropå nånting...
Observeringar:
Vampola har 0+3 och är -3 så här länge.
Och Perra blir gråare i håret för varje match ser det ut som
Vampola har 0+3 och är -3 så här länge.
Och Perra blir gråare i håret för varje match ser det ut som
+ 1
Cody är en kontraktslös NHL-spelare. Jag gillar Brynäs manöver, eftersom det är slingrigt i stil med Modo ('vi måste låna en egenfostrad (enligt mododefinition, snubben har ju spelat en säsong i klubben) spelare lite, eftersom vi har två nyckelspelare borta. Oj, hoppsan! Dagen efter blev visst Rit-Ola MIRAKELFRISK och kunde smygas in i laguppställningen). Brynäs gör rätt. Varför ska Modo tillåtas som enda dopade lag?
Men: den där charaden du håller på med är fånig. Naturligtvis trollar du, alternativet skulle ju vara att du är milt retarderad.