1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1524106

Sv: Apropå nånting...
Lill-Spaps: jag driver ingen tes om att Z skulle dyka upp i en kvalserie, var har du fått det ifrån? Jag tror att hans pliktkänsla är större än hans driv för att vinna SM-guld är, det är allt jag säger.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

Olle:

Ok, det kanske var lite orättvist men jag tycker fortfarande att dessa två inlägg motsäger varandra.

"Man kan ju se det som att chansen för oss Zäta att spela i Timrå ökar, ju fler spelare som ansluter till andra lag? Zäta kanske inte är så förtjust i att betala 1.000.000 kr/mån i 7 månader om vi ligger på en slutspelsplats. Ligger vi däremot på kval med 3 månade kvar, då kanske han är villig att lägga ut dom tre miljoner kronorna som återstår."

"Jag tror inte att Timrå IK's tabellplacering har något öht med Zätas beslut att göra."


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer