1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1524302

Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: Inte för att jag bryr mig om Damallsvenskan. Däremot så lägger jag stort intresse på "Elitserien" i hockey. Skrev för någon vecka sedan att TIK måste göra mer än 2 mål för att säkert vinna sina matcher. Det gör dom inte o förlorar följaktligen. Motståndarna vilket lag det än må vara, vet om att gör de minst tre mål vinner de matchen. F.ö. känner jag "Z" personligen o vet att han har större Timråhjärta än de flesta här inne..

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Dunc: Jajjamen. Håller med. Nog har Z Timråhjärta så det räcker och blir över.
Han är den störste hjälten vi haft!

Sv: Apropå nånting...
Dunc: Bara för att de vet att det räcker med 3 mål så betyder väl inte det att de kommer göra 3 mål?

Sv: Apropå nånting...

Om/när det blir straffar nästa gång bör man ha denna ordning

Nordgren

Hallin

Önerud

Reserver / suddenstraffar

Crippe

Jonte

Sebbe


Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer