Alla vill vi se Z i Timrå IK igen! Min största rädsla att övriga elitserielag (speciellt bottenlagen) ska förstärka med NHL-lockout'ade spelare medan vi avvaktar/inte har råd. Och att vi därför hamnar i Kvalserien mot Allsvenska lag med NHL-importer... Gud förbjude!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Alla vill vi se Z i Timrå IK igen!
Min största rädsla att övriga elitserielag (speciellt bottenlagen) ska förstärka med NHL-lockout'ade spelare medan vi avvaktar/inte har råd. Och att vi därför hamnar i Kvalserien mot Allsvenska lag med NHL-importer...
Gud förbjude!