ÖstrandsNisse: Och nu är 4:e laget på väg att bryta den här fantasiska överenskommelsen. Växjö (vilka annars?) har panik när pengar inte kunde köpa framgång inledningsvis och vill ta in 2 offensiva backar. Vore det inte så patetiskt att vi inte har möjlighet vare sig med eller utan överenskommelse så skulle man skrika "Men för faan Timrå, skit i den där jävla kompispakten nu!" Som det är dock så kan väl inte Nubben o co göra annat än klamra sig fast vid "överenskommelsen" och låtsas vara ena riktiga hedersknyfflar...
Inlägg: 1524338
Svarskommentarer
Sv: NHL lockout 2012
mikenomad: Snälla pojkar får inte kyssa vackra flickor. Timrå måste lära sig det....fråga en som vet. Jag tex...
Kom igen Nubben...GÖR NÅT NU!